inloggen
Email Adres:
Wachtwoord:
onthoudt mij
U wachtwoord vergeten?
Nog geen Lid? Inschrijven!
 
Shop op winkel
 

Help

Help / Veelgestelde vragen.

 

We hebben de meest voorkomende vragen van onze gebruikers opgesomd, zodat het eenvoudig is om de meeste vragen en antwoorden op te zoeken.

 

Het kan altijd voorkomen dat uw vraag er niet tussen staat. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op met uw vraag en dan zullen wij deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

Hoe werkt het?

 

Moet ik betalen voor Bazook.nl als ik mezelf aanmeld?

Nee inschrijven is volledig gratis.

 

Moet ik via de Bazook.nl website een aankoop doen om korting te ontvangen?

Om in aanmerking te kunnen komen voor kortingen moet u geregistreerd lid zijn en klikken op de speciale links naar de webshops. U kunt uw aankoop doen, bij een van de aangesloten webshops, zoals u normaal ook een aankoop doet. 

 

Betaal ik meer via Bazook.nl?

Nee, shoppen via Bazook is niet duurder.

 

Ik woon in het buitenland, kan ik gebruik maken van Bazook.nl?

Het programma is alleen voor mensen die in Nederland woonachtig zijn.

 

Zijn de kortingen geldig i.c.m. de aanbiedingen van de webwinkel?

Ja, u krijgt cashback korting bovenop de huidige korting bij de winkel.

 

 

 

Account:

 

Ik zie mijn korting niet in mijn account?

Indien na 48 uur de korting nog steeds niet zichtbaar is in uw account, neem dan direct contact met ons op via ons contactformulier. Met behulp van uw originele orderbevestiging voorzien van datum en tijdstip, kunnen wij altijd proberen uw korting alsnog te achterhalen. Let er wel op dat u dit direct na uw aankoop meldt. Kortingen van langer dan één maand geleden, kunnen wij helaas niet meer achterhalen.

 

Is het toegestaan om meerdere accounts te hebben?

Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts te hebben op Bazook.nl.

 

Ik wil mijn account opzeggen.

Log in via uw account > Help > geef door dat u uw account wilt opzeggen. Wij deactiveren uw account.

 

Er staat bij sommige winkels dat er in punten betaald word?

Bij een aantal webshops wordt er inderdaad gecommuniceerd in punten. Het aantal punten dat u ontvangt is afhankelijk van het aankoopbedrag. 1 punt vertegenwoordigt een waarde van € 0,01.

 

Wat gebeurd er met mijn account bij onregelmatigheden?

Bazook.nl houdt alle transacties en patronen nauwlettend in de gaten, zodat er geen misbruik kan plaatsvinden. In geval van onregelmatigheden en/of fraude zal Bazook.nl direct overgaan tot onderzoek en/of beëindiging van uw account en worden aangesloten webshops en relevante instanties op de hoogte gesteld.

 

 

 

Kortingen:

 

Hoe kan ik korting ontvangen via Bazook.nl?

U kunt cashback ontvangen bij elke webwinkel die aangesloten is bij Bazook.nl. De hoogte van de korting verschilt per webshop. Vergeet niet eerst aan te melden, voordat u een aankoop doet. Tevens is het belangrijk dat u de hele procedure correct doorloopt, zodat uw aankoop correct gemeten en geregistreerd wordt.

 

Wat moet ik doen als mijn korting niet geregistreerd word?

Stuur ons de originele orderbevestiging van uw aankoop, zodat we deze kunnen doorsturen naar de webwinkel. Houd er rekening mee dat het achterhalen van een niet-geregistreerde korting enige tijd kan duren en dat de webshops alleen orders kunnen achterhalen van bestellingen die niet langer dan één maand geleden zijn geplaatst.

Het kan soms voorkomen dat een korting niet wordt geregistreerd om verschillende redenen. Wij zullen onze uiterste best doen om uw korting te achterhalen bij de webshop waar u uw aankoop heeft gedaan. 

 

Hoelang duurt het voordat mijn korting in mijn account staat?

Een korting wordt binnen 48 uur na het plaatsen van de bestelling of boeking geregistreerd in het Bazook.nl account.

Is de 48 uur verstreken en uw korting is nog niet geregistreerd, neem dan contact met ons op.

 

Mijn korting staat nog open, wanneer word dit goedgekeurd?

Kortingen die op 'open' staan zijn nog niet goedgekeurd door de webwinkel. Webwinkels keuren gemiddeld elke maand de kortingen. In sommige gevallen kan het korter of langer duren afhankelijk van het bestelde product of artikel. De snelheid van keuring kan tevens afhankelijk zijn van de orderwaarde.

 

Vanwege de wet 'Kopen op Afstand', waarbij de koper beter beschermd wordt, worden kortingen vaak pas na een maand gekeurd. Door deze wet zijn kopers beter beschermd bij het doen van online aankopen en kan men artikelen retourneren binnen een periode van 28 dagen. Ook al retourneert u niets, dan zal de webwinkel alsnog een termijn van minimaal 28 dagen in acht nemen.

Hierdoor kan het goedkeuren van kortingen langer duren, omdat kortingen niet kunnen worden gegeven als een artikel weer wordt teruggestuurd. Sommige kortingen worden overigens eerder gekeurd.

 

Indien uw korting langer dan 3 maanden op 'open' staat, stuur ons dan een e-mail. We zullen dan kijken of er iets mis is en/of we de keuring kunnen bespoedigen.

 

Worden de verzendkosten ook meegerekend in mijn korting?

Nee deze worden niet mee gerekend.

 

Ontvang ik elke maand korting bij een abonnementsvorm?

Nee, alle kortingen op Bazook.nl zijn eenmalig bij abonnementsvormen. U ontvangt dus een eenmalige korting bij bijvoorbeeld een telefoonabonnement of energiecontract.

 

Ik ben vergeten via Bazook.nl een aankoop te doen, kan ik de korting alsnog ontvangen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf een korting te ontvangen als u niet via Bazook.nl een aankoop heeft gedaan.

Wij ontvangen namelijk geen commissie over uw aankoopbedrag, waardoor wij de korting dus ook niet met u kunnen delen.

 

Hoe kan ik mijn goedgekeurde korting uit laten betalen?

Als u € 25,00 gespaard heeft met goedgekeurde kortingen kunt u deze laten uitbetalen.

Ga naar uw account > keer cashback uit > vul de gegevens in > klik op versturen.

 

Is mijn korting direct zichtbaar bij het afrekenen?

Nee, uw korting is niet direct zichtbaar bij het afrekenen. Deze wordt binnen 48 uur geregistreerd in uw Bazook.nl account.

 

Ontvang ik ook korting op kortingsbonnen?

Wij betalen alleen kortingen uit over het nettobedrag. Als u een kortingsbon, tegoedbon, kortingsvoucher, kortingscode of een cadeaubon gebruikt bij uw online bestelling, dan geldt de korting na aftrek van de waarde van de bon of kortingscode.

 

Bij reizen en vliegtickets gelden er weer andere regels en wordt de korting berekend exclusief alle toeslagen en verzekeringen.

Indien het orderbedrag na aftrek van tegoedbonnen, kortingscodes of Airmiles 0 Euro is, kan er geen kortng berekend worden.

 

Wat moet ik doen als mijn korting is afgekeurd?

Indien uw korting is afgekeurd, heeft u waarschijnlijk de artikelen (gedeeltelijk) geretourneerd. Of u heeft misschien uw bestelling (deels) telefonisch afgehandeld of u heeft tijdens het betaalproces andere websites bezocht, zoals vergelijkingssites of kortingscode sites. De webshops keuren de kortingen, hier hebben wij geen invloed op.

Zijn bovenstaande redenen niet van toepassing, neem dan contact met ons op.

 

Betalingen:

 

Wanneer kan ik uitbetalen?

Wanneer uw € 25,00 aan goedgekeurde kortingen heeft staan.

 

Wanneer betaald Bazook.nl uit?

Als u € 25.00 of meer korting heeft verdiend, dan kunt u om uitbetaling vragen als de kortingen zijn goedgekeurd door de webwinkels. Bazook.nl maakt dan op de 1e week van de eerstvolgende maand uw tegoed over op uw bankrekening.

 

Zorg er voor dat uw account gegevens compleet zijn, anders kunnen wij helaas uw tegoed niet overmaken.

 

Word er geld ingehouden als ik om een uitbetaling vraagt?

Nee, wij houden geen geld in van uw tegoed als we uw tegoed overmaken op uw bankrekening.

 

 

Anders:

 

Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Bazook.nl?

Een Windows, Apple of Linux PC met een up-to-date browser zoals Internet Explorer of Firefox. Verder is het nodig dat u cookies en javascript toelaat in uw browser. Beiden zijn in te stellen in het configuratiescherm van uw browser. Deze zijn volkomen veilig om aan te zetten en staan dan ook standaard bij de meeste browsers al aan.

 

Waarom werkt de link niet als ik erop klikt?

Sommige anti-virusprogramma's kunnen de speciale links blokkeren die we gebruiken om uw aankoop en korting te meten. Schakel dan tijdelijk uw anti-virus programma uit en probeer het opnieuw.

 

Het kan tevens voorkomen dat de links worden geblokkeerd door de systeembeheerder van uw werkgever als via Bazook.nl webshops bezoekt. Hier kunnen we helaas niets aan doen en we adviseren dan ook om uw aankoop op een privé computer te doen.

 

 

Alle speciale Bazook links gaan naar een witte pagina?

Sommige anti-virus programma's als Kaspersky, McAfee en Norton kunnen de speciale Bazook.nl links blokkeren als u uw veiligheidsinstellingen te hoog heeft staan. Probeer deze lager te zetten of de anti-virus software tijdelijk uit te schakelen en probeer het dan opnieuw. Houdt het probleem aan, stuur ons dan een e-mail.

 

Ontvang ik ook korting als ik mijn abonnement verlengt?

Bij sommige webwinkels ontvangt u geen korting bij een abonnementsverlenging en bij sommige wel.

 

Kan ik ook gebruik maken van kortingscodes in combinatie met Bazook.nl?

Indien de kortingscode niet afkomstig is van Bazook.nl, kunnen wij niet garanderen dat u in aanmerking komt voor korting, tenzij anders aangegeven. In de meeste gevallen werkt een extra kortingscode wel i.c.m. met Bazook.nl. Gebruik dus altijd kortingscodes van Bazook.nl afkomstig.

 

Belangrijk: Zoek geen kortingscodes op tijdens het bestelproces op andere websites. Hierdoor kan het voorkomen dat uw korting niet geregistreerd wordt.

 

 

Winkel van de week
Youfone TV alles in één
€20,00 Cashback
 
Zoeken op titel
 
Nieuwe winkel
 
volg ons